فکر

فکر میکنم هر کسی از یه چیزی میمیره ....!!!

یکی از حسادت !

یکی حسرت !

یکی درد !

یکی غم !

یکی ....!!!

...

..!!

..

.

من از چی ؟

و تو .....؟

.

و فکرمیکنم

زندگی یه جنگه

با همون چیزائی که قراره تو رو شکستت بده .

.

و باز بیشتر فکر میکنم که خیلی خوبه ...عالیه ....که در اوج قدرت بمیری .

....!!!

......!!!!

نمیخوام...!!!!

نمی خوام اینبار هم...!

نمی خوام اینبار هم مثل دفعه قبل...!

نمی خوام اینبار هم مثل دفعه قبل فقط منتظر...!

نمی خوام اینبار هم مثل دفعه قبل فقط منتظر یه معجزه باشم ...

اگرچه ...

فقط این معجزه هست..

 که میتونه... یه کاری بکنه ....

 

                                       ****

 

همیشه هروقت یه چیزی رو با تمام وجودم ازش خواستم

با تمام وجودش بهم دست رد زده ....

 

شاید راست میگه توحید : ا ینه قانون زندگی توی این دنیا!

 

                                               ***

 

میدونین چیه ....؟

 ما آدما وقتی دیگه هیچ کاری از دستمون برنمیاد میگیم :

 

                   " .... هر چی صلاح خدا هست همون میشه ...."

 

                                       **

                                        *

بغض

وقتی بدن نحیفشو میبینم که جز پوست و استخون چیزی نیست

فقط این بغضه که میگه چیکار کنم .

نمیدونم خدا قراره چیکار کنه ؟؟؟؟؟

پاسخ به نظرات :

جودی ابوت عزیز ! حتی این هم مهم نیست که این یاد کردن چقدر منو آزارم بده ؟

و برای آقای متفاوت :

آره فرانسه هست . و یعنی :‌ .

تو را هرروز بیشتر دوست دارم . امروز بیشتر از دیروز و کمتر از فردا