فال نخد

سالها پیش که دل من به عشق ایمان داشت تا که آن نغمه جانبخش تو از دور شنید وندر آن مزرع آفت زده ی شوم حیات شاخ امیدی کاشت چشم بر راه تو بودم که تو کی می آیی ؟ وز سر شاخه سرسبز دل من که تو کی میخوانی ؟

 

یکی بود تو زمان دانشجوئی که میگفتن فال نخد میگیره

منم یه شب که همه دورشو گرفته بودم و فال میگرفتن

تورو نیت کردم و برام فال گرفت .

 

جوابش این بود:

طرفت ضعیفه و خودت قوی (این تیکه رو نگرفتم )

و الله و محمد وعلی پشت و پناهتن .

 

نمیدونم چرا با همه ی ناباوریم

باورش کردم .

 

 

موضوع


فکر میکنی ...بازم فکر ...یه عالمه موضوع داری برای نوشتن ..یه عالمه حرف واسه گفتن

...کاغذ از پی کاغذ پاره میشن ...اما هیچکدوم اونی نمیشه که میخواستی ...هیچ کدوم

به دل نمیچسبه ...میفهمی که کلمات خیلی حقیرن
آخرش بی خیال میشی ...تصمیم میگیری هیچی نگی ...آخه وقتی هیچی نگی ...خب

بهتره دیگه
اما باید بگی ...یه چیزی تورو میبره به سمت گفتن ...گفته شدن .
بالاخره بسنده میکنی به نوشتن یه شعر از یه شاعر نامی .
مشکل اینجاست که همونی که میخوای بنویسی رو یکی نوشته و حس اینکه خیلی

تکراریه تو رو بازم مجبور میکنه به دوباره در دست گرفتن کاسه ی  چکنم چکنم ؟
آخه یکی نیست به من بگه نونت نبود ...آبت نبود ...وبلاگ ساختنت چی بود؟

- قیامت میشه ما با هم نباشیم                   نمیچرخه فلک از هم جدا شیم

 - یه روز پرسیدی  متولد چه ماهی هستی ؟

گفتم:  فروردین ...

اخم کردی و گفتی : اه ما قبول نداریم. این که شد زن سالاری! باید بری شناسنامه تو عوض کنی .

با تعجب و یه کم شرم سرم رو بالا کردم ؛

گفتم : چشم ! هر چی شما بگی ..

 

ازت پرسیدم هدفت از زندگی چیه

بانگاهی متفکرانه زل زدی بهم ...

با خودم فکر کردم

الان یه چیزائی میگی که از سئوالم پشیمون بشم 

. . . . .

بعد از چند ثانیه

با آرامش خاصی گفتی

یه چیز خیلی خوب !!!!!

 

-!!!! خب نمیخواد توضیح بدی ؛ کاملا فهمیدم چی میگی...!!!!

آف گذاری به روش کل کل

(2006/03/26 12:27:56 ق.ظ)
D: shoma dorost migi
D: man moghasseram
D: faghat man
D: u pak e pak hasti
D: aslan man gonahkaram
D:u ke gonahkar nisti
D:adam bayad vaghe bin bashe
D:man nemigam taghsire to e
D:migam har 2 ma moghasserim
D: behtare be didie 1 tajrobe behesh negah konim
D: rasti merci ke on boodi va javab nadadi

 *********************************
(2006/03/27 12:27:56 ب.ظ)
Show Recent Messages (F3)

 is currently not in your Messenger List.
 Add to your Messenger List (Ctrl+Shift+A)     Report as Spam (Alt+Shift+R)

S: hagh ro be digari dadan
S: behtarin raveshe
S: baraye inke khodeto rahat koni
S: amma hichvaght peyda kardane moghasser dardi dava nemikone
S: sale no be to ham mobarak
S: eshalla hichvaght yeki mesle man gereftaret nashe
S: hamishe adamaye pak mesle khodet
S: dar zemn man on nabodam
S: age bodam hatman javab midadam
S: in az moshkelaye masengere
S: by
S: http://www.yazgulu.com/Guller/156.php

 

قیامت میشه ما با هم نباشیم                   نمیچرخه فلک از هم جدا شیم

یه روز پرسیدی  متولد چه ماهی هستی ؟

گفتم:  فروردین ...

اخم کردی و گفتی : اه ما قبول نداریم. این که شد زن سالاری! باید بری شناسنامه تو عوض کنی .

با تعجب و یه کم شرم سرم رو بالا کردم ؛

گفتم : چشم ! هر چی شما بگی ..