عشقم

عشق من اینه که استارت رو کلیک کنم بعد ترن آف رو بزنم وبعد رنگها رو که روبه تیرگی
میروند تماشا کنم .....امتحان کنین خیلی حال میده ..
عشق من اینه که سوار یه ماشین بشم که هیچکس توش نباشه جز خودم . بعد راهی
طولانی رو با گوش دادن به آهنگائی که منو میبرن جائی که هیچ جا نیست (neverland)
طی کنم... بدون اینکه فکرو ذکرم گذشت زمان باشه ......و بدون اینکه مواظب باشم
که همه قوانین رو رعایت کنم و مدام حواسم به این باشه که به کسی نزنم ....
امروز یه آن حس کردم عشقم کشیده مستقیم برم و از هرچی سرراهمه بگذرم ...از
هرچی ....بعد فکر کردم جالب اینه که یه نفر دیگه هم عین من عشقش امروز همین
 باشه ...
بعد میدونید دیگه ..که چی میشه ..این از اون عشقائی هست که باید جیگرشو داشته
 باشی ...ما که از این جیگرا نداریم واسه همینم عشقمون فقط وفقط توی خیاله ...تازه
تا همینجاشم خیلی پیشرفت کردم ....شنیدین میگن "در ابتدا هیچ چیز جز یک رویا نیست"؟
 خدا رو چی دیدی ؟ اگه یه روز دیدین که توی روزنامه ها نوشتن "برخورد دو خودرو از روبرو "
(یا یه تیتر باحال که روزنامه چی ها بلدن) بدونید یکیشون منم ...
این قضیه آدمو بیشتر یاد دوئل میندازه توی فیلمای وسترن...
عشق من دیدنه اینجور فیلماس...
میبینید ...؟ هنوز هم همانم ....از یه چیز دیگه شروع شد و به یه چیز دیگه ختم ....
اگه یه روز اومدین اینجا دیدین نوشته ها یه جور دیگن ...بدونین منو هک کردن ....روش خوبیه
واسه اینکه بفهمیم کیا هک شدن ...
راستی فهمیدین چقدر از سه نقطه استفاده میکنم؟
دلیلشو از مریم حیدرزاده بپرسین...
عشقم اینه که آدما رو بفرستم دنبال نخدسیاه...
انگاری که عشقم کشیده همینطور بنویسم هر چند چرت هر چند پرت ...
انگاری که مجبورم کرده باشن به موندن و نوشتن فقط برای خالی از عریضه نبودن ...
حس کسی رو دارم که توی یه صف طولانی ایستاده و حوصلش از دست خودشم سر رفته
و خودشو مجبور کرده با بغل دستیش حرف بزنه ...
اینجا دلم به حال بغل دستیم سوخت ....آخ که چه تحملی داره ...
و تو هم ..توئی که تا آخر راه باهام اومدی و به هیچی نرسیدی... .
عشق من الان این شد که آدما رو ببرم لب چشمه و تشنه برگردونم.

 

ازت پرسیدم هدفت از زندگی چیه

بانگاهی متفکرانه زل زدی بهم ...

با خودم فکر کردم

الان یه چیزائی میگی که از سئوالم پشیمون بشم 

. . . . .

بعد از چند ثانیه

با آرامش خاصی گفتی

یه چیز خیلی خوب !!!!!

 

-!!!! خب نمیخواد توضیح بدی ؛ کاملا فهمیدم چی میگی...!!!!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است که به وبلاگ شما سر می زنم. وبلاگ زیبایی دارید.
از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم.
به نظر می رسه بدجوری گرفته اید. اما چرا؟
راستی با تبادل لینک موافقید.
موفق باشید.

امید پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام دوست من.خوبی؟
همه ما دنبال یه چیز هستیم.هرکسی از یه راهی.
من فکر میکنم همه راهها به یه جا میرسه.
....
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

حسین جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://0-1-2.blogfa.com

اینا از من یکی که گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد