پارسال

این 2 تا شعر رو  تقدیم میکنم به  unforgiven..

 تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدم

 تقصیر تو نبود خودم باری روی دوشت شدم

 کاشکی دلت بهم میگفت نقشه قلبمو داره

هر کی زدو رفتو شکست یه روز یه جا کم میاره

موندنو ساختنو ساختن همه یادگار عشقه

انتقام از تو گرفتن کار من نیست کار عشقه

***

 دست تو تو دست من بود

دلت اما جای دیگه

 تو خودت خبرنداری

اما چشمات اینومیگه

 مدتی بود حس میکردم که دلت یه جا اسیره

 پشت پا زدی به بختت کی واست جز من میمیره ؟

 نه دیگه دیگه نمیشه واسه تو نمونده راهی ...

دیگه دیدنم محاله دیگه برگشتم محاله ...

***

برای همیشه خدانگهدار .

برات آرزوی خوشبختی میکنم .

(مطلب اصلی این پست به دلیل بیماری لاعلاج خود سانسوری حذف گردید .)

به یاد دوستی که همیشه دلم براش تنگ میشه

اگه ازش خبر نمیگیرم

واسه اینه که نمیخوام بیخودی به خودم امیدوارش کنم

حرفاش تا مدتها اعصابمو به هم میریزه

گاهی وقتا حس میکنم

براش کم گذاشتم

یه روز غافل موندم ؛ حس کردم دارم بهش قولی رو میدم که میدونم نمیتونم بهش عمل کنم ؛ولی زود به خودم اومدم ؛ یه کارائی کردم ؛ تا ازم ناامید بشه

شما فکر میکنی بد کردم بهش ؟

من فکر میکنم میشه دوسش داشته باشم

یه روز بهم گفت دوست داشتن مثل یه درخت میمونه ....که هر چی بالاتر بری شاخه هاش هم نازک تر میشه ...!!!

دارم هنوز به حرفش فکر میکنم .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:40 ق.ظ http://isis.blogsky.com

با سلام
ورودت رو به جرگه وبلاگ نویسان پارسی زبان تبریک می گم
موفق باشید
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد