ماتریکس

تمام زنگیم سعی میکنم به نکته برسم

 

اما نکته ای وجود نداره

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 -پس اگه از اولشم میدونی

من چطوری میتونم انتخاب کنم ؟

 

 - چون تو نیومدی اینجا انتخاب کنی

بلکه قبل از اومدنت انتخاب کردی

تو اینجایی که بفهمی چرا این چنین تصمیمی رو گرفتی

 

 -تو چرا اینجائی؟

 

 -به همین منظور

 -پس چرا به ما کمک میکنی؟

 

 -ماهمه  اینجائیم که اون کاری  که باید بکنیم انجام بدیم

من فقط یه چیز برام مهمه

و اون آینده است

و باورکن برا ی رسیدن به اون باید با هم باشیم

 

 

 - برنامه همیشه  هست برا ی  همه چیز

 

Programs hacking programs . . . . Why? -

 

 - دلیلهای خودشون رو دارن

معولا برنامه ها اینطوری یا تبعید میشن

یا نابود

 

-          چرا یک برنامه باید نابود بشه ؟

-           

 - شاید خراب میشه

شاید برنامه ی بهتری به وجود میاد

همیشه اتفاق میفته

و وقتی اتفاق افتاد ...

برنامه میتونه انتخاب کنه که یا قایم بشه

یا برگرده به مرکز

A mashin main frame

 

 - بله همین جائی که تو باید بری

همون جائی که پایان راه آدمهاست

تو در خواب هایت ندید ی دری که از نور ساخته شده ؟

چی میشه وقتی که ا زدر عبور میکنی ؟

 

 - من عبودیت رو میبینم و یه چیز بد ی میبیبنم

اونو میبینم که داره میفته

و بعد ناگهان از خواب بیدار میشم

 

 - آیا میبینی که بمیره ؟

 - نه /

 - تو دید رو دیگه گرفتی

نیل !تو دنیا رو بدون زمان میتونی ببینی

 پس چرا نمیتونم ببینم چی سرش میاد ؟

 

 - ما بیشتر انتخابائی رو که نمیکنیم نمیتونیم ببینیم

 

- آیا میگی من باید انتخاب کنم که او زنده بمونه یا نه ؟

 

-          نه تو انتخابتو کرد ی حالا باید درکش کنی

-          نه نمیتونم اینکاررو بکنم

-          چرا باید انجام دهی

-          چرا؟

-          چون تو همونی

-          اگه نتونستم چی؟ اگه شکست خوردم ؟

-          پس زایان نابود خواهد شد

 

بعضی چیزا هیچوقت تغییر نمیکنه ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد