دو نیمه شب

  • اینو دیشب نوشتم ولی نشد منتشر بشه .

- ساعت دو و نیمه شبه

نمیدونم چرا خواب نمیاد به چشمام

گفت واسه اینه که هنوزم آدمی

خداکنه ....

 

 - بالاخره بیگ استپ هم به طور رسمی اعتراف کرد که سرگردون ساده رو دوس داره

و قاصدک هم وبلاگش رو ساخت

و اونی که قراره از دلم بیرونش کنم

از شهرم رفت

انگار که آخرین شب حیاته 

چه آرامشی میده این آهنگ بهم

و این صدای جیرجیرکها که صدای شبه برام .

 

 - فردا یه عالمه کار دارم

وباید زود میخوابیدم

هم مسنجر رو هم میل و هم جی میل

همه رو چک کردم

اما هیچ خبری نبود

و درست هم هست

چرا که انتظار خبری نیست مرا ...نه زیاری ...نه ز دیار ودیاری .

 

 - زوربای عزیز ! برات بهترین آرزوها رو دارم

به صنم هم باید تبریک بگم . باید بهش سفارش کنم نذاره همدیگه رو از دست بدین . موفق باشید .

 

-          ا ین شعر هم اضافه کن به همه شعر هائی که برایت نوشته ام .

       توئی که از شعر اصلا خوشت نمیاد.

گوش کن،
گوش کن در دل دیوار زمان،
سهم من پنجره‌ایست،
که به ابعاد غزل‌سوخته‌ی دیدن توست.
در پس شیشه من و یک دل تنگ،
آن طرف نقش پر از خاطره‌ی بودن توست.
لحظه‌ی خاموشی شیشه‌ی سرد،
لحظه‌ی تابش این پنجره‌ها،
قدر یک زمزمه، خندیدن توست.

گوش کن،
ای نگاهت همه شور،
ای صدایت همه شوق،
یک نفر در همه‌ی ثانیه‌ها،
شعر چشمان تو را می‌خواند.
یک نفر می‌داند:
تابش چشم تو در این شب سرد،
پشت این پنجره یک معجزه بود.
یک نفر می‌داند:
حجم این پنجره کوچک‌تر از آن شعر فروزنده‌ی توست.
یک نفر می‌داند:
تو بزرگی و رها
باز هم تشنه‌ی لبخنده‌ی توست.

 

شب به خیر

از این راه دور ...نه نزدیک

میبوسمت . خوابای خوش ببینی.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اشک ها و لبخندها پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ق.ظ http://www.marysheet.tk

دوست عزیز وبلاگنویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های سرشار از احساس و زیبایی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.
منتظرم و خدانگهدار

رویا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ق.ظ http://delsokhte.blogsky.com

حدیث دل
سوختن و ساختن
هدف رفتنه مقصد مهم نیست نرسیدن مهم نیست
حال را دریاب گذشته رو با همه خاطراتش به فراموشی بسپار
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد