تمام

-          گویا همه چیز دارد تمام میشود . بی انکه بخواهم .

 

      - ما دخترا باید برای ادامه ی زندگی سایه یه مرد !! بالای سرمون باشه  . باید .

          و برای داشتن این حق طبیعی بهای سنگینی رو پرداخت میکنیم .

           باور نمیکنم که قراره هم جسمم و هم روحم رو در اختیار یه مرد قرار بدم .

 

-          آره من یه فمینیست به تمام عیارم. . . .

 

-          یه مدت بود میخواستم حداقل به خودم ثابت کنم که این خودم هستم که برای خودم محدودیت ایجاد میکنم نه جامعه و خانواده . اما . . . برعکسش بهم ثابت شد .

 

 

      -      به کجای دنیا برمیخوره

            اگه من مال تو باشم و تو مال من

            به کجای دنیا؟

 

 

           -   گویا قضیه خیلی جدی پیش میره ...

                اما جدی تر از معجزه ای که انتظارشو میکشم چیزی وجود نداره .

                خدای من ! من به تو و معجزه هات ایمان دارم .

 

-   قانون پایستگی انرژی میگه : انرژی هیچ گاه از بین نمیرود بلکه از نوعی به نوع دیگه تبدیل میشه

این قانون رو در مورد خیلی چیزا قبول دارم جز دوست داشتن .

طبق این قانون دوست داشتن هیچ گاه از بین نمیره بلکه به احساس دیگه ای تبدیل میشه .                                   مثلا به نفرت  نه من نمیخوام در مورد دوست داشتن صادق باشه .

من میخوام ...یعنی باید بخوام از بین بره . این بهتره ..خیلی خیلی بهتره .

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com

سلام من آخرش نفهمیدم تو با ازدواج کردن با کسی که خودت عاشقش نشدی مخالفی یا عاشق کسی شدی و اون پا پیش نذاشته حالا دارن مجبورت می کنن با کسی دیگه ازدواج کنی در هر حال دوست دارم با هم بیشتر صحبت کنیم باشه شاید بتونیم با کمک هم کاری بکنیم . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد